Hoeveel mags runnen jullie?

Forums General Discussion Airsoft Guns Hoeveel mags runnen jullie?

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • #5454
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Hello phantoms!

      Hoeveel mags runnen jullie? En welke capaciteit hebben deze mags?

      Verschilt dit van terrein tot terrein? Van dag tot dag?

      Ben zelf aan het twijfelen hoeveel magazijnen ik zou runnen met mijn nieuwe TM. Heb nu 4 magazijnen besteld.

      Wat denken jullie?

    • #5458
      FP45 – Arwegail (benny)
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      ik had 6 mags (1 gestolen op chambers uit case.. daarom serieus slot erop nu en is nochtans enkel bruikbaar op scorpion..)  dus speel nu met 5 mags van 75rds capacity.. en valt wel mee op dit moment..
      ik spray ook niet random naar beweging etc. hierdoor.

      denk dat de meeste stuk of 6 midcaps runnen van 140 capacity of hoeveel is dit bij TM etc.

      Wel totaal geen fan van de highcaps (scrollen en lawaai) dus zou deze nooit gebruiken.

      • #5460
        Anonymous
        • Posts: 55
        • FP Soldier
        • ★★

        Met mijn amoeba run ik ook 6 midcaps van 120rds. Maar nu ik een TM besteld heb en betere accuracy verwacht, dacht ik dat ik met 4 mags misschien ook wel zou weg komen

    • #5462
      FP15
      • Posts: 12
      • FP Soldier
      • ★★

      Doorgaans loop ik rond met 4 midcaps van Specna Arms (die ik eens op Gunfire heb gekocht) met elke mag rond de 100-120 bb’s. Ik heb wel ondervonden dat 4 midcaps aan de lage kant is. Toch zeker bij sommige games waarbij je vaak in groep aanvalt of moet verdedigen tegen verschillende groepen die een aanval proberen.

      MAAR dat is heel gemakkelijk opgelost. Ik heb ook nog twee high caps :D

    • #5477
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Ik loop met 8 ten allen tijden. 7 front en 1 backup op mijn rug voor een andere TM gebruiker. Mags zijn midcaps van 80 rounds per stuk. Om eerlijk te zijn is het vaak onvoldoende voor een halve dag. Mogelijk dus overstap op de PTS mags van 120 rds per stuk in de toekomst. That being said, ik hou wel van wat realisme dus daarom ook wat meer mags op de platecarrier.

      Met 2 highcaps kom je een halve dag toe uiteraard.

      Verder verkopen ze bij sommige winkels ook BB pouches waarmee je op het veld kan herladen.

    • #5478
      FP04
      • Posts: 19
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik run 5 sniper mags van 29rds :) Dus op het einde van nen dag is dat meestal 145 kills he ;)

Viewing 4 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.