Terrain Discussion: The Factory

Forums General Discussion Events Terrain Discussion: The Factory

Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #2788
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Deze topic dient ter bespreking van The Factory. Graag feedback over het terrain hieronder posten.

    • #2821
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Het is al even geleden maar mezelf FP-05, Jasper FP-10, Jerome FP-11 en Jeepee FP-17 zijn er al eens geweest. Lijkt me een locatie met veel mogelijkheden alleen heeft de organisatie er nog veel werk inzake inrichting terrein en veiligheid. Ook parking is minder aangezien de meeste mensen op de openbare weg moeten parkeren. Het terrein bestaat uit een heel groot gebouw met een 7-tal verdiepingen en een heel groot bos aan de achterzijde van het gebouw. Aangezien het onze eerste keer op het terrein was liepen we echt verloren, op de bovenste 4 verdiepen werd niet gespeeld. Ikzelf speel liever outdoor en dit CQB terrein heeft me zeker niet kunnen verleiden. jammer

    • #2910
      FP02 – JLOX
      • Posts: 7
      • FP Grunt

      blijkbaar ben je daar niet verzekerd.

       

      mvg

    • #3394
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      ben er al 1 keer geweest.maar dat was toen niet met de vaste orga denk ik. die was gewoon om andere dingen te organiseren zei hij toen.

      parking is heel klein binnen. en moeilijk weg te raken.

      terrein zelf vond ik wel goed. best niet met een donkeren bril als je iets wil zien binnen

      buiten zijn we niet geraakt. we hebben niet van kant gewisseld en ze bleven buiten gewoon op wacht staan voor als er iemand buiten kwam meteen onder vuur genomen werd. hoe de buiten er uit ziet is mij een vraagteken. binnen ook veel donkere stukken en veel plaats voor kampers. en die waren er ook toen heel veel

       

      maar zou er nog naartoe gaan

       

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.