op zoek naar iets voor replica vast te hangen aan vest

Forums General Discussion Airsoft Gear op zoek naar iets voor replica vast te hangen aan vest

Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3395
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      bestaat er een systeem dat ik mijn replica kan vast maken als we ergens binnen gaan, waar het makkelijker is om met de side arm te spelen. heb al veel gemerkt dat ik problemen heb met mijn replica dan dan in de weg hangt of als ik hem op mijn rug probeer te houden toch durft tegen de muur kletsen.

      heb al gezien dat sommige deze vrij strak aan hun vest kunnen hangen en zo kunnen spelen.

      aangezien ik binnen liever met side arm speel zou ik graag een goed systeem hebben om mijn replica veilig te kunnen bevestigen.

       

      iemand tips??

       

    • #3396
      FP03
      • Posts: 29
      • FP Soldier
      • ★★

      Ikzelf heb een verstelbare sling gevonden die je heel strak kan aantrekken en heel simpel terug kan lossen.

      In combinatie met gemakkelijk losklikbaar en de sling door je harnas weven om de last van uw schouders te houden zijn perfect voor alle combat situaties.

      Grts Fp03.

    • #3397
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      Heb ook zo 1. Volgende keer eens goed naar kijken hoe het juist werkt.

    • #3400
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      De beste universele sling is de Ferro Concept Slingster. Die vallen ook heel goed mee van prijs. We kunnen er misschien met een paar man bestellen want ik bestel 1 mee. :-) Dit zijn de meest populaire niet-door-het-leger-uitgegeven M4 of HK416 slings.

      Dit zijn 2 point slings, maar met een padded strap zodat je schouders niet pijn gaan doen na een tijdje.

      https://ferroconcepts.com/products/the-slingster?variant=1299265288

      Deze in Ranger Green zodat we allemaal dezelfde hebben. Who’s in?

      https://www.youtube.com/watch?v=ENgDhUjFRa0

       

      • #3403
        FP06
        • Posts: 45
        • FP Soldier
        • ★★

        kga is moeten kijken ma ik denk da ik dat ook al liggen heb hahah. morgen eens zoeken

        is toch ook iets met een lus dat je rond de barrel kan hangen

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.