Officer Responsibilities 2018

Forums Community Team discussions Officer Responsibilities 2018

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  FP01 4 months, 1 week ago.

  • Author
    Posts
  • #3989

    FP01
    • Posts: 129
    • FP Berserker
    • ★★★

    Hieronder een oplijsting van het takenpakket van de verschillende officers binnen FP.

    FP01 – Team Leader

    • Overall leiding van het team.
    • Sturing op het veld.
    • Opzetten van nieuwe projecten.
    • Up to date houden van website.
    • Aansturing officers.
    • Sponsoring programma uitbouwen.
    • Aanmaken nieuwe media. (Movies, …)
    • Marketing materiaal.

    FP02 – Equipment/Conditioning Officer

    • Aansturen van teamleden naar een coherente FP loadout.
    • Raad geven voor nieuwe materiaalaankopen.
    • Technische ondersteuning materiaal.
    • Leidinggeven op het veld.
    • FP01 onder de knoet houden.
    • Sport: Onderhouden en motiveren van leden/kracht om aan de conditie te werken.

    FP03 – Recruitment Officer

    • Opvolgen van applicaties via de website.
    • Rekrutering op het veld.
    • Evaluatie van nieuwe leden tijdens teamgames.
    • Finale beslissing van wie het wel en niet schopt van recruit naar volwaardig lid.
    • Beheer van teampatches.
    • Up to date houden van de FP contactlijst.

    FP04 – Media & Communications Officer

    • Up-to-date houden van facebook pagina.
    • Up-to-date houden van website.
    • Forum moderator & promoten forum gebruik.
    • Beheer instragram – facebook link.
    • Uploaden van foto’s na game en linken van Envira Gallery aan Envira Album zodat dit op de site komt.
    • Schrijven / Nazicht van debriefings.
    • IT / Technische ondersteuning.

    FP05 – Finance & Merchandise Officer

    • Toegang krijgen tot FP-rekening.
    • Jaarlijkse opvolging lidgeld team.
    • Stock houden / bijbestellen van nieuwe FP-Patches.
    • Bijbestellen van nieuwe FP-nummer-Patches.
    • Betaling jaarlijkse factuur website.
    • Update Expenses lijst op website.
    • Opzetten projecten van team merchandise. (Tshirts / Hoodies / Dogtags / …)

    FP06 – Coordination Officer

    • Opzoeken nieuwe events / event locaties.
    • Planning van 2 events per maand en communicatie hiervan naar facebook.
    • Aansporen van FP leden om deel te nemen aan deze events.
    • Zorgen dat FP leden zich melden als aanwezig of afwezig op de event pagina.
    • Opzetten / organiseren van teambuildings buiten het airsoft.
    • Op het forum na deelname aan een nieuwe locatie hiervan een review schrijven. (Bestaande forumtak)

    Een tijd geleden zijn we gestart met een nieuw traject waarbij elke officer verantwoordelijk werd voor een onderdeel van het runnen van het team. Hierboven vindt je de huidige lijst met verantwoordelijkheden terug. Dit kwam mede tot stand door tijdgebrek langs mijn kant en anderzijds omdat we het team naar een professionelere leiding willen sturen.

    We gaan dit traject nu over een periode van 6 maanden evalueren en waar nodig bijsturen. Als er nog ideeën of feedback zijn in wat we beter kunnen doen of wat we nog vergeten zijn, je inbreng is altijd welkom!

    -FP01 out.

    • This topic was modified 4 months, 1 week ago by  FP01.

You must be logged in to reply to this topic.