NABV nieuwe reglementering

Forums General Discussion Airsoft Guns NABV nieuwe reglementering

  • This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 5 years, 4 months ago by Anonymous. This post has been viewed 6963 times
Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #5528
      FP45 – Arwegail (benny)
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      ik vond niet direct een passende ‘topic’ om dit onder te plaatsen, maar aangezien het een invloed heeft op de guns dacht ik dit maar hier te plaatsen..

      Weet niet als Crimi-events dit overneemt hier in België maar ik dacht te horen dat dit wel het geval is aangezien er veel Nederlandse spelers zijn en deze hun wapens moeten voldoen aan de regels opgelegd in Nederland.
      Nu.. er zijn voor het eerst aparte regels voor CQB, denk dat die joule op een 310fps of zo neerkomt bvb.
      Denk dat er wel mensen met vragen zitten van ‘moet ik dan telkens gun aanpassen voor cqb etc.’.
      Daarom dit topic ;)

      Update 0.40 sniper ammo
      Reden waarom je niet hoger mag dan deze is omdat dit de zwaarste ‘TÜV’ (denk ik) gekeurde bio bb’s zijn op dit moment.. Ze zullen dit tijdens het jaar herzien (als er dan zwaardere ‘bio’ bb’s verschijnen want dit is een vereiste in Nederland dat de BB’s ‘bio’ zijn). Blijkbaar zou er ook meer ‘joule creep’ kunnen zijn of zoiets met groter dan 0.40

      Update CQB
      Blijkbaar mag de uitbater kiezen, of je speelt VERPLICHT met pang-regel binnen de 5 meter (niet te doen imo bij puur cqb) en dan blijven regels hetzelfde als Assault als classificatie, of je speelt ZONDER pang-regel en dan komt de CQB-regel van kracht, dus lagere joule geen pangs..

    • #5530
      FP45 – Arwegail (benny)
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      http://www.asiaairsoft.com/index_topic.php?did=23&didpath=/23

      joule/fps calculator voor bb grammage :)

    • #5541
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Wat veranderd er dan concreet voor ons mocht crimi deze regels overnemen?

    • #5543
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Heb met Chris van Crimi gesproken om dit af te stemmen en hem te vragen op BE regelgeving te blijven.
      Hierop kreeg ik het onderstaande antwoord. Hopelijk kan dat wat verduidelijken. ;-)

      Behalve het voorgaande blijven de bestaande regels zoals in België van toepassing. Met andere woorden, business as usual. Die belachelijke regels van NABV zijn toch niet toe te passen. onder 25 M met DMR niet schieten? Hoe ga je dat in godsnaam meten?

      • This reply was modified 5 years, 4 months ago by FP01.
      • #5545
        Anonymous
        • Posts: 55
        • FP Soldier
        • ★★

        Idd die domme NABV maakt alles kapot voor onze noorderburen. Ben blij dat ze hier in België niet hetzelfde doen

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.