LOWA Zephyr GTX MID TF (Coyote)

Forums General Discussion Reviews LOWA Zephyr GTX MID TF (Coyote)

  • This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 4 years, 8 months ago by Anonymous. This post has been viewed 685 times
Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #7559
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Once again it’s review time :)

      Deze keer een review over mijn nieuwe schoenen van Lowa.

      Lowa is een merk dat ook gebruikt wordt door het Amerikaans & Brits leger, dus ik wist van tevoren al dat dit zeker geen miskoop ging zijn.

      Voor dit paar schoenen betaalde ik 160 euro bij Airsoftshop (korting niet bij gerekend).

      De schoenen zijn beschikbaar in verschillende kleuren en uitvoeringen waaronder groen, grijs, bruin & zwart welke allemaal beschikbaar zijn in zowel een Low, Mid en een High cut uitvoering. Ik koos voor de Mid uitvoering omdat deze volgens mij een mooie middenmaat is tussen bescherming tegen water en ondersteuning van de enkel.

      De fitting van de schoen is erg goed, je voet zit er goed in vast mits je de juiste maat kiest. Je kan hem adhv de reikoorden zodanig aanspannen dat hij precies goed zit voor jouw voet.

      Ze zijn ook 100% waterdicht vanwege het goretex materiaal dat ze bevatten. Heb ze tot nu toe 2 keer aangehad, 2 keer in de gietende regen. Dit betekent dus door plassen stappen waar je voet soms bijna volledig onder gedompeld wordt. Ondanks deze diepe plassen zijn mijn voeten telkens volledig droog gebleven. Na zo een natte skirm zijn ze natuurlijk enorm vuil… Maar na een nachtje te drogen kan je ze enorm makkelijk afkuisen door er gewoon eens met een grove borstel over te gaan.

      De zool is slip bestendig, maar maak je geen illusies. Elke schoen zal sleren als je op een modderige steile helling staat.

      Al bij al dus een enorm goede schoen. Hij is goed stevig, volledig waterdicht en zit enorm gemakkelijk.

      Lowa frontLowa side 1Lowa side 2Lowa zool

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.