Invader Gear MOD Carrier

Forums General Discussion Airsoft Gear Invader Gear MOD Carrier

Viewing 6 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3335
      FP15
      • Posts: 12
      • FP Soldier
      • ★★

      Hey guys,

      Ik ben al enige tijd aan het twijfelen om een plate carrier aan te schaffen. Ik gebruik nu een battle belt met bijbehorend harnas, maar een plate carrier lijkt me meer mogelijkheden te bieden. Ik was op de website van Airsoftshop aan het kijken en kwam dit tegen:

      http://www.airsoftshop.be/nl/invader-gear-mod-carrier-everglade.html 

      Dat lijkt me een interessante aankoop omdat er ineens veel pouches in de juiste kleur bij geleverd worden. Sommige dingen, zoals de grenade pouch en pistol magazine pouch, heb ik nog niet meteen nodig. Maar dat lijkt me al handig om te hebben voor de toekomst.

      Er bestaat ook een andere mogelijkheid:

      https://www.qtac.nl/tactical-gear/tactical-vesten/plate-carriers/5291-6094a-rs-plate-carrier-everglade-invader-gear

      Dit is jammer genoeg (tijdelijk?) niet te verkrijgen via Airsoftshop.

      Hebben jullie ervaring met een MOD Carrier? Of raden jullie me toch een andere optie aan?

    • #3336
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik zou gewoon voor een warrior gaan eerlijk gezegd. Veel beter kwaliteit en zal veel langer meegaan.

      Ikzelf heb nog geen maar ben wel van plan een te kopen komend jaar.

      Airsoftshop heeft op dit moment de DCS binnen in Atacs-fg (zonder pouches) en die met pouches zal wel weer in voorraad komen.

      Als je iets smaller bent van postuur zou ik kijken in de richting van een recon plate carrier op de site van UKtactical.

    • #3337
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Ik zou zeker ook investeren in een warrior plate carrier. De kwaliteit is gewoon 3 keer zo goed als die van invader. Je koopt dat aan, gebruikt dat 4 jaar, en dat is nog altijd als nieuw. Daarboven kan je die terug verkopen voor het aankoopbedrag -20 EUR ofzo. Best een goede investering… :-)

      Vergeet btw niet dat je er 10% op krijgt nu in airsoftshop met de korting. :-)

      • This reply was modified 6 years, 3 months ago by FP01.
      • #3377
        FP06
        • Posts: 45
        • FP Soldier
        • ★★

        -20euro? das dan toch ook ne zot dat het koopt voor 20euro minder dan nieuw

         

    • #3359
      FP15
      • Posts: 12
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik ga het zeker overwegen, het is alleen ineens een vrij dure aankoop. Ik zou dan ook een radio pouch en dump pouch nodig hebben.

      Heeft UKtactical veel verzendingskosten? Anders ben ik meer aan het denken om daar te bestellen als ze terug voorraad hebben.

    • #3362
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Ik denk momenteel dat het overal vrij laag staat. Maar als je die basic carrier bij airsoftshop koopt ben je minder kwijt dan die van invader. :-) Op uk tactical kost hij 152 EUR +- maar vergeet je transportkosten niet. :-) Er zijn wel vaak andere leden die nog een stuk nodig hebben dus mogelijk kan je de transportkosten delen.

      https://www.uktactical.com/p-8086-warrior-dcs-plate-carrier-base-a-tacs-fg.aspx

    • #3467
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Je moet het maar eens bekijken maar een WAS heeft veel betere sticking en afwerking qua velcro enzo. je gaat hem veel aan en af doen en al eens blijven haperen aan een tak en een warrior zal nooit scheuren of loskomen.

    • #3480
      FP15
      • Posts: 12
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik ben daarnet nog bezig geweest met de plate carrier en je voelt inderdaad dat het kwaliteit is. Mag ook wel voor die prijs :p

Viewing 6 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.