Groepsaankoop Green Devil BB's

Forums Community Team discussions Groepsaankoop Green Devil BB's

Viewing 5 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3534
      Jasper
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      Dag mannen,

      Ik ben recent met Marijn van m4airsoft.nl in contact gekomen. Die kerel heeft een (heel) klein airsoftwinkeltje maar die doet het vooral voor vrienden en kennissen. Op die manier heb ik mooie prijzen van hem gekregen voor bb’s.

      Het volgende is te bestellen via hem:
      0.28g Green Devil (3600 stuks) 21.00EUR
      0.30g Green Devil (3300 stuks) 21.00EUR

      Persoonlijk ben ik zelf een hele grote fan Green Devil bb’s. Dat zijn de beste bb’s waar ik al mee geschoten.
      Als je Green Devil bb’s aan de prijzige kant vindt, dan kan je kijken naar G&G en Xtreme Precision bij airsoftshop. Met onze 10% korting komt het op dezelfde prijs als bij Marijn.

      Laat even weten wat je zou willen en dan kijken ik met Marijn als we nog een betere prijs kunnen krijgen, maar dan moeten we wel genoeg bestellen.
      Jullie kunnen tot 2 februari reageren en dan stuur ik op 3 februari de lijst door naar Marijn.

       

    • #3535
      Anonymous
      • Posts: 1
      • FP Grunt

      voor mij 3x  .30 alsjeblieft

    • #3536
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Zijn ze effectief groen of wit?

      • #3537
        Jasper
        • Posts: 10
        • FP Soldier
        • ★★

        Ze zijn gewoon wit Daan. Niet spierwit zoals de valkens, maar eerder gebroken wit.

        Zo zien mijn zakken er uit: 

    • #3539
      Jasper
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      Idd. Bij airsoftshop zijn ze ook rond de 29euro. Marijn verkoopt ook G&G, maar de korting is dan maar 11-12%. Beter bij onze sponsor kopen dan voor die 20-50cent :-)

       

    • #3540
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Sinds de vorige groepsaankoop heb ik nog voorraad, is dit eenmalig of zit daar meer toekomst in?

      • #3541
        Jasper
        • Posts: 10
        • FP Soldier
        • ★★

        Zolang die kerel zijn winkel heeft, zal dat nog wel kunnen in de toekomst. We moeten gewoon genoeg bestellen om de korting te kunnen krijgen.

        De prijs die ik gekregen heb voor de 0.30g BB’s was 21euro voor 10 zakken, dus op dit moment gaan we daar aan komen :-) Als we nog meer bestellen, kan er misschien nog ietsje af.

        • #3542
          FP01
          • Posts: 174
          • FP Berserker
          • ★★★

          Mooi initiatief. En ik denk dat wel inderdaad moeten proberen van iedereen naar dezelfde BB leverancier te pushen om er dan een mooie korting aan over te houden.. :-)

          • #3543
            Jasper
            • Posts: 10
            • FP Soldier
            • ★★

            Hoe meer hoe beter natuurlijk :-)
            Jan-Pieter en ikzelf kopen al altijd in bulk in omdat dit wel wat scheelt :-) Green Devils zijn niet de goedkoopste bb’s, maar wel de beste die al gehad heb en als je in bulk koopt, wordt het wel betaalbaar.

    • #3653
      Jasper
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      Het was hier even stil, maar ondertussen heb ik de offerte doorgekregen voor 10 zakken. Jammer genoeg was er minder animo dan ik dacht voor deze actie. Hadden we 15 of 20 zakken gekocht, zaten we wss nog iets lager.

      Het komt op 21euro per zak excl. verzending. Ik ga van die kerel ook een replica kopen en ga er 23 maart om. Hij woont een eindje van hier, maar 23 maart moet in de buurt zijn en ga ik de bbs en replica ophalen.

      OK voor jullie? Hopelijk kunnen jullie nog een maandje voort met de huidige bbs :-)

      • #3660
        FP01
        • Posts: 174
        • FP Berserker
        • ★★★

        Voor mij ok! :-)

Viewing 5 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.