FP ideeënbus

Forums Community Team discussions FP ideeënbus

  • This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 1 month ago by FP01. This post has been viewed 1803 times
Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3470
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Hey guys,

      We lezen regelmatig goede ideeën op de Facebook chat, echter is deze te chaotisch om er een overzicht van te houden.
      Daarom hadden we graag dit topic gebruikt om alle voorstellen te bundelen en bespreken. Als je dus met een goed idee zit en je denkt dat het de moeite is om te bespreken, post het dan hieronder!

      Thanks,
      – FP01 out

    • #3484
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Zou het niet leuk zijn om als airsoftshop team te spelen tegen een ander team of andere shop?

    • #3721
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik dacht aan een publieke facebook pagina. Hierop zouden we dan foto’s kunnen posten waardoor geïnteresseerde mensen al eens de sfeer kunnen opsnuiven. Ik hoor jullie al zeggen “daarvoor hebben we de website toch” maar uit eigen ervaringen ga ik altijd eerst op facebook zoeken voor ik naar effectieve websites ga zoeken. Op deze pagina kunnen we dan ook mogelijke contactpersonen aanduiden die mensen kunnen aanspreken als ze graag eens een try-out willen doen.

      Het lijkt me ook gewoon een mooie vorm van reclame voor zowel airsoftshop als onszelf.

      • #3726
        FP01
        • Posts: 174
        • FP Berserker
        • ★★★

        Ik snap waarom je dat denkt en we hebben er vroeger over nagedacht maar sommige mensen (mezelf inclu) zitten met een job waar je onze sport moeilijk aan kan linken, en proberen een beetje weg te blijven van hun facebook profiel er aan te koppelen. Toen is er inderdaad beslist om alles via website te doen, wat een overzichtelijker geheel is. Mensen die tryout willen en gemotiveerd genoeg zijn vinden ons wel. (Daarom hebben we nu ook al +- 40 leden. :-) )

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.