Eerste Team Event @ The Shelter

Forums General Discussion Events Eerste Team Event @ The Shelter

Viewing 10 reply threads
  • Author
    Posts
    • #4054
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Dear Phantoms!

      Ik ben momenteel bezig met het organiseren van onze eerste privéskirm. dit topic is louter informatief en later om je deelname te bevestigen. Heb je vragen, ideeën, opmerkingen dan verwijs ik graag door naar dit discussietopic (www.forestphantoms.com/forums/topic/eerste-team-event-the-shelter-bespreking/).

      De info die we nu hebben:

      Terrein: the shelter in bavegem (http://www.a4a.be/terreinen.html)

      Duur event: Start game om 12u en einde game om 17u

      Datum: word later gecommuniceerd

      Prijs: 15€/pp met een minimum van 300€ (omgerekend betekend dit dat er minstens 20 deelnemers moeten zijn)

      Verder voorwaarden: We moeten bij reservatie het bedrag van de deelnemers meteen overmaken. Concreet zullen we hier dan ook stellen dat als je je aanwezig meld op moment van reservatie dat je het geld overmaakt, kan je nadien niet meer aanwezig zijn kunnen we dit ook niet meer terughalen dus ben je je geld kwijt. Kijk goed of je kan deelnemen op de later gestelde datum of niet. gereserveerd is gereserveerd!

      Ik zou dit event ook willen gebruiken als introductie moment voor close vrienden en familie van leden. huurkits zijn 35€ game, bb’s en materiaal inbegrepen. Heb je dus mensen, collega’s, vrienden, familie,… die eens willen kennis maken met Forest Phantoms en Airsoft kun je deze ook inschrijven. Voor hen telt ook de regel: bevestigd bij reservatie is betalen, deelname of niet.

      FP 05 out!

       

    • #4057
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Dear Phantoms,

      The Shelter draait volledig op VZW statuut en dus ook op vrijwilligers, dit betekend concreet dat er enkel weekends beschikbaar zijn om te reserveren. De weekends zitten vol tot eind Juni. om een datum te proberen vastkrijgen heb ik een doodle gemaakt vanaf Juli. Dit om te zien of er direct een datum is met een 15-20 tal deelnemers.

      https://doodle.com/poll/r23y77kcyfcn9uvu

      FP05 out!

    • #4064
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      I’m in! Datum laat je nog maar weten en bedankt voor het initiatief!

    • #4065
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik ben er ook mij, das maar 15 minuten van mijn deur :) En ik neem waarschijnlijk wel 1 of 2 personen mee die eens willen airsoften

      • #4067
        Anonymous
        • Posts: 52
        • FP Soldier
        • ★★

        eens er een datum besproken is moeten we dan wel zeker weten wie je meebrengt en wie niet maar dat zien we dan wel

        • #4073
          Anonymous
          • Posts: 55
          • FP Soldier
          • ★★

          Ja de mensen die ik zou meenemen weten het ook nog niet zeker omdat ik ze nog geen datum kan meegeven.

    • #4068
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik ook natuurlijk… En breng wss ook wa man mee. Als Er zelf niet komen.

    • #4268
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      UPDATE:

      Het event gaat door op 5 Augustus. De mensen die aanwezig kunnen zijn en dat ook willen graag hier even bevestigen, nadien kunnen we overgaan tot effectief inschrijven en betalen voor diegenen die mee willen. Vanaf 20 personen of meer komt dit op 15€. Onder de 20 deelnemers zal dit iets mee zijn per persoon. Het maximum aantal deelnemers is vastgelegd tot 40 personen. Wil je naast jezelf nog iemand inschrijven kan dat maar weet dat eens betaald er geen annulatie is.

      Voorlopig dus hieronder eerst bevestigen of je wil deelnemen of niet.

    • #4269
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      Marten FP05 Aanwezig (1persoon)

    • #4270
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      aanwezig

    • #4271
      FP13 – Rambo
      • Posts: 2
      • FP Grunt

      Ik kan er jammer genoeg noet bijzijn ben van 03/08 t/m 13/08 op kamp me mojn gasten vd scouts

    • #4272
      FP04
      • Posts: 19
      • FP Soldier
      • ★★

      Ik kan dan waarschijnlijk niet, net herexamens dan :)

    • #4273
      FP16
      • Posts: 5
      • FP Grunt

      Wss aanwezig met 2

Viewing 10 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.