Wat geen we eens doen deze zomer met het team?

Forums Community Chit-Chat Lounge Wat geen we eens doen deze zomer met het team?

  • This topic has 4 replies, 4 voices, and was last updated 6 years ago by FP06. This post has been viewed 673 times
Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3851
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      Iemand eens goesting om op een goede zomerdag eens iets te gaan doen met het team?

       

      Eens een survival in de Ardennen?

      Kajak?

      Elke zomer probeer ik eens te gaan karten op een buiten circuit. Meestal is dit in Puurs. Altijd deftige karts en een 1km circuit in de zomer maanden.

      Dagske mtb?

       

      Ik stel maar wat voor. Als er nog ideeën zijn… Stel ze voor. Kunnen we eens in groep eens wat gaan doen en is mss goed voor anderen van het team te leren kennen waar we de kans op het veld nog niet toe gekregen hebben. Of mensen die we nog niet gezien hebben.

       

      Komt niet af met paintball ofzo. Das voor janetten ;)

    • #3857
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Ik ben zeer te vinden voor nen dag te gaan Mountainbiken.

      we kunnen ook eens een tripke doen naar de oorlogsmuseums in Normandië. :-)

    • #3858
      FP33
      • Posts: 10
      • FP Soldier
      • ★★

      ik ga ieder jaar naar een militaria beurs in ursel. daar zijn verkoopstanden, militaire voertuigen die je kan bezichtigen en sommige die ook rondrijden, er vinden ook re-enactments plaats.

      hier is een link naar de website:

      http://www.wingsandwheels.be/Nederlands/Ned_Wheels_en_Re-enactment.html

      misschien een leuk idee om hier naartoe te gaan in uitrusting.

    • #3863
      Anonymous
      • Posts: 52
      • FP Soldier
      • ★★

      wings and wheels is bij mij in de buurt en ben er al een paar keer geweest en ik kan beamen dat het eens de moeite is. vaak ook mooi weer in dat weekend

       

      voor de rest al gelijk maar in de zomer heb ik het vaak extreem druk. duimen dat ik erbij kan zijn dus

      • #3886
        FP06
        • Posts: 45
        • FP Soldier
        • ★★

        denk dat ik daar al eens geweest ben op die locatie

        • This reply was modified 6 years ago by FP06.
Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.