vraagje voor de GLOCK kenners

Forums General Discussion Airsoft Guns vraagje voor de GLOCK kenners

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #3363
      FP06
      • Posts: 45
      • FP Soldier
      • ★★

      wat zijn de verschillen van de 17, 18 of 19.

      ik heb ondervonden dat de 18C automatisch kan schieten.

      ik zie ook dat er bij mijn zoektocht veel GEN4 voorbij komt? is dit dan beter om een GEN4 te zoeken omdat dit de laatste versie is of net niet? deze zijn iets duurder maar mss beter.

      graag jullie mening.

      grtz

      FP14

    • #3378
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★
      • 17 – Single shot. Minder complex vanbinnen dus ook minder slijtage en langere levensduur. Weinig tot geen onderhoud nodig.
      • 18 – Single shot + full auto. Complexer in componenten. Meer onderhoud nodig (1 keer per jaar.) Kan op slijtage van de full auto sear. Verwachte levensduur: 2 jaar. Een nieuwe full auto sear kost ongeveer 12 EUR.
      • 19 – Geen ervaring mee.

      Betreffende merk:

      • WE heeft full metal externals, schiet iets minder keurig out of the box, maar heeft dus wel duurzame onderdelen. Best value for money. Upgrades zijn gemakkelijk te doen door Maple leaf hopup kit en barrel te bestellen. Hierdoor gaat je accuracy drastisch naar boven.
      • TM (Tokyo Marui) heeft plastic externals maar betere internals. Zijn gevoeliger aan schade, maar schieten out of the box wel accurater. Ze zijn echter 2 tot 3 maal duurder dan de WE versies. TM heeft wel ZEER veel upgrade mogelijkheden.

      GEN4 slaat vooral terug op de vormgeving van de Glock. De echte Glock is namelijk ook GEN1 – GEN5. De internals van de TM en WE platformen blijven hetzelfde, het is enkel uiterlijk verschillend.

      Hoop dat je hiermee een antwoord hebt. :-)

Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.