[TK] ASG M15A4 met batterijen, mags en lader.

Forums Trading Market [Sale] Airsoft Gear [TK] ASG M15A4 met batterijen, mags en lader.

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • #3286
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      Hierbij zet ik mijn ASG M15A4 te koop. Deze komt met 2 highcaps, 2 nimh batterijen (8.4 volt 1600 Mah) en een lader. Het enigste dat mankeer aan het wapen is de front iron sight die jammer genoeg afgebroken is en de stock die gerepareerd is (deze werkt nog goed). Gebruikssporen zijn duidelijk zichtbaar op de stocktube en op outer barrel. Op het wapen zitten ook 2 railguards en de carrying handle. Voor 70 euro mag heel het boeltje weg. Reden van verkoop is gewoon omdat ik het geld nodig heb voor mijn nieuwe replica en omdat mijn pa het niet echt nuttig vindt om 2 wapens te hebben ‘je kan toch maar met 1 tegelijk schieten’ zegt hij dan…

      Mocht je interesse hebben of je had graag wat verdere info of foto’s, kan je mij altijd contacteren op facebook ofwel hier via een privé bericht. Ook mocht je iemand kennen die op zoek is naar een 2e hands wapen mag je ze altijd doorverwijzen.

      Bedankt alvast

      Arnaud SeelsVolledig pakket

      Mags

      Batterijen

      Met railguards en carrying handle

    • #3328
      FP01
      • Posts: 174
      • FP Berserker
      • ★★★

      Hi Arnoud, bedankt om het hier te zetten al. Je kan nu een link maken op de FP facebook groep met een link naar deze forumtopic! :-)

    • #3643
      Anonymous
      • Posts: 55
      • FP Soldier
      • ★★

      VERKOCHT!

      • #3645
        FP01
        • Posts: 174
        • FP Berserker
        • ★★★

        Alright, zet er een slotje op! ;-)

Viewing 2 reply threads
  • The topic ‘[TK] ASG M15A4 met batterijen, mags en lader.’ is closed to new replies.